Monday, January 21, 2013

senang hati - part 2 : lihatlah pandanglah

alhamdulillah nikmat Allah. kadang-kadang tidak perlu pergi melancung jauh-jauh untuk tenangkan hati dan jiwa. tengok pokok berbunga pun boleh buat hati bahagia.





9 comments:

Pendekar Berkuda said...

Assalamu'alaikum...

lama tidak berblogwalking ke mari...
alhamdulillah...bertandang juga ke mari akhirnya..hihi..

Pendekar

Pendekar Berkuda said...

kadang-kadang power kadang-kadang powder.... oh...begitu rupanya...maksudnya power lah tu kan??

hihi...

Temuk said...

Assalam
InsyaAllah, bila kita melihat sesuatu yang kita sukai, kita jadi "terubat" dari pelbagai keresahan. Bagi Pak Temuk, melihat benda-benda seperti bunga, pokok, dan unggas, memang boleh mendatangkan ketenangan. Lebih berkesanlah ketenangan itu bila kita ucapkan pula rasa syukur kepada Allah yang memberi kita segala kenikmatan itu.

محمد رازيق said...

setuju kak. kadang2 tgk kucing pun ley tenang. hehe

ctpayong said...

hihihi...kadang-kadang keliru.

ctpayong said...

benar Temuk...nikmat Allah itu tidak terhingga banyaknya.

ctpayong said...

kasih sayang dari hati...

Suara Kalbu said...

kale pepel ..pujaan hati ku hihihihi... santek lah.....

ctpayong said...

kurang sangat ibu belai mereka tapi mereka tetap terus membuatkan ibu bahagia bila mereka tetap berbunga. tak adilnya manusia kan...

handphone aku xde kompas