Saturday, October 20, 2012

kongsi

eh! siapa pulak yg buat hal kat sini. mestilah ayam, tak kan lah pulak kucing bertelor. berani sungguh ayam ni bertelor kat sangkar kucing.

selang beberapa hari, bertambah lagi bilangan telor di pasir melepas kucing ni. wah! memang betol punya beranilah kau kak yam(ayam). lansung tak peduli atau takut akan ancaman kak ku(kucing).

alololo...dah menetas dengan selamatnya.

dalam hati berbisik sendiri, binatang yang tidak berakal pon mampu
berkongsi.

6 comments:

Amri Abd Rani said...

suka telor rebus...

Suara Kalbu said...

Waaaaahhhhhh..baik punya landing. Dalam pasir kucing pun jadik ke ? Muahahhahaa

ghost writer said...

tempat kucing melepas tuh dipilih disebabkan kehangatannya.

dah ternak ayam kampung ker, puan?

ctpayong said...

pak wi

sama ler kita! tambah2 telor pindang...

ctpayong said...

SK - ingatnya dia sesat & dh xsempat. rupanya dia buat port...agaknya dia dh survey lama tempat 'baek' ni.

9 dari 13 jadi!!!

ctpayong said...

bisk - dh lama agaknya dia ricky. sekadar bela aje, taklah sampai ternak.

seronok jugak 'hobi' baru ni...back to basic.

handphone aku xde kompas