Tuesday, October 2, 2012

bila " M " menguasai diri.

Assalamualaikum wbt.

3 keping biskut kering bersama se cawan nescafe ' O '
Ini luarbiasa. Kebiasaannya pagi-pagi otak dah bekerja. Berkira-kira mahu buat sarapan apa. Ada kemungkinan jugak kerana boss outstation. Makanya penyakit kemalasan mudah melanda. Dalam hati ikrar penuh taat setia pada janji. Lain kali tidak boleh macam ini.

Minda tanya hati tanya minda.
3 keping biskut kering dengan se cawan nescafe O. Boleh ke?
Boleh ke ape?
Boleh ke tahan sampai waktu makan tengahari?

6 comments:

Temuk said...

As-salam
Ada kawan yang berkata, sesekali M kena juga dilayani, supaya si "stress" tak menjenguk kita. Insya-Allah boleh sangat bertahan dengan sarapan sedemikian, kerana si "lunch" pun tak jauh lagi di depan mata. Ceria selalu!

ctpayong said...

mualaikumusalam wbt.

boleh tu memang boleh, cumanya dikhuatiri 'lunch' menjadi-jadi tak sedar diri ikut hati.

ghost writer said...

Place your order by calling 1300-13-1300 - mcdonalds delivery

jangan berlapar

ctpayong said...

hahaha...kakCT bukan orang yg berdiet cara itu. makan tetap tak miss.

pernah pulak kakCT berdiet. tak pernahnye 'lulus' cuma setahun sebulan aje yg pass.

ramadhan oh ramadhan

jomsantaisekejap said...

Memang Macam Macam Mila M Mula Merasuk Menusuk Menikam Membuatkan Macam Malam Menjadi Malap....
Mungkin Mesok Masih Menjelma?

ctpayong said...

sejak bila pulak jadi pelat ni...MMMMmmm

handphone aku xde kompas