Wednesday, April 3, 2013

senang hati - part 9 : teringin

agaknya kalau bende ni pusing ada tak rasa macam naik merry go round...

17 comments:

muny lily said...

ahahaha. spin je die kak. comel2

Hud Aikara said...

meh kita try pusing...ngeh ngeh ngeh ---> Leo

Pondok Usang said...

confirm poning kepala dia kak..

NAZRUL AZAT said...

mesti kucing tu suke, yeayyyyy

Jomsantaisekejap Jss said...

Setakat pusing je dia dah biasa kak ct..Cuba masuk sekali comfort ke. mesti keluar jadi kucing parsi bulu gerbang afro...

S..U..D..@..I..S said...

tentu dia ajak kawan kawan sekali

azzey said...

port strategik tu..hu3.....

Pala Maldini said...

mak aihh... takde tempat lain dia nak lepak, kot ?

ctpayong said...

@muny lily > budak ni sorang memang mischievous sikit. semua cerok dia akan explore.

ctpayong said...

@ hud aikara >>> adoiiiiii

ctpayong said...

@ pondok usang > terror budak seko ni.

ctpayong said...

@ nazrul azat > nak jugak try...nnt ape2 hal terbang pulak duet ke vet.

ctpayong said...

@ JSS > takut keluar lansung takde bulu. menangis xde lagu...bunyik gitar aje.

ctpayong said...

@ sud@is > jom jom mainan baru!

ctpayong said...

@ azzey > macho macam arron aziz.

sorry arron aziz >>> gua tumpang tempias lu

ctpayong said...

@ pala maldini > budak sekok ni memang suka buat bende pelik2 sket

Suara Kalbu said...

Aikkkkkkkkk..macam peel Bella. Suka benar dia duk dalam mesin basuh macam ni. Pantang ida bukak penutup, laju je dia terjun masuk dalam hihihih

handphone aku xde kompas