Friday, June 14, 2013

senang hati - part 15 : alasan



pantang nampak baju berlipat. macam nenek dia, si bella.


kalau tak alihkan, memang sampai ke pagi tidor tang situ.

p/s : tak sampai hati nak jentik.
p/ss : lagikan pulak nak rotan.
p/sss : memang senang hati tengok budak-budak ni kan.

6 comments:

the malay male said...

abislah baju baru basuh dah melekat bulu kucing..hehe

Temuk said...

Assalam ctpayong
Bestnya dia rilek. Kalau yang rilek itu si meow jenis tanpa-bulu, tak payahlah vacuum baju lepas dia rilek di atasnya. Tapi, Pak Temuk jangka, dia itu pun mungkin punyai bulu yang anti-gugur. Ceria selalu!

ctpayong said...

the malay male ) tu la pasalnya. tu yang mesti kena tutup dengan kain lain...so cuma basuh kain tutup tu aje...

ctpayong said...

Temuk ) tu yang meghoyan nengok tu...jerit aje tak jalan...kena acah@tunjuk rotan baru gerak.

reenapple said...

Auw... comel aja kucing ni. Gebu dan keletah dia buat kit ketawa. Aku teringat kucing aku yang suka gigit aku bila dia lapar. Kaki aku yang jadi mangsa. heee

ctpayong said...

memang ada kucing yang suka gigit2 kaki kita bila lapar...

handphone aku xde kompas