Monday, January 20, 2014

orang baru.

tidaklah dapat dipastikan samada sesat jalan atau ditinggalkan oleh tuan. kesian jugak bila pertama kali diberi makan. lahapnya sampai terpaksa diberi tambahan. namun yang tidak tahan, karaokenya sampai larut malam. mahu tidur pun mata tidak boleh hendak dipejamkan sebab tarik suara mengalahkan Penyanyi Hattan.




oleh kerana, sampainya pada hari isnin, aku namakan dia, NEN.

10 comments:

sud@is said...

amboii baru sampai dah naik buaiiiii cantik plak tuuu, comey2 sy belum nerasai lagi naik buaian...kalau depa tengok ni mesti terkinja2 nakk..

Naz said...

Mnjanya..

ctpayong said...

senang aje nak buat buai dia org ni. kalu nak beli memang mahal gila. guna alas kaki dan ikat guna cable tie aje. ikatkan kat mana2 tempat tidor dia org.

selamat mencuba!!!

ctpayong said...

memang manje gila. tak tahulah dia jalan2 than sesat kat kebun kakCT ke or jalan-jalan carik awek kat sini. tapi suara macam gemuruh riuh.

Amri Abd Rani said...

Assalamualaikum....

lama tak menjengah sahabat...
rupanya dah ada yang baru..
tahniah laa..
moga sentiasa baru dan ceria..

ctpayong said...

mualaikumsalam wbt.

kakCT pun lama tak ke tempat pakwi. lama sungguh pakwi hibernate. asal saje sehat walafiat serta dibawah rahmat Allah....alhamdulillah.

pasal budak NEN ni. alahai...datang minta makan. perut kempis, melengkung. masakan kakCT sampai hati halau keluar. kalau dah mahunya menetap di tempat kakCT, biarkanlah aje. asalkan jangan berpencak & amok tok naning cukuplah...

whitecappuccino said...

manjanya Nen! baru ni ada juga anak kucing hitam dibuang org kat rumah akak..husband kesian suruh beri mkn..akak bagi mkn tapi sikit sgt mknnya mungkin rindu kat ibu dia kot. asyik mengiau sepanjang masa sampai kurus x nak mkn.tpi sebab tak mkn 3 hari lps tu terus mati..kesiaaan sgt.

ctpayong said...

#whitecappuccino ))) tu yg kekadang hati jadi marah. gatal nak bela kucing. tapi bila kucing beranak buang anaknya merata. cubalah kalau diaorang dapat rasa terpisah dengan mak...apa agaknya rasa. jangan fikir kucing takde rasa. cuma rasa mereka tak terungkap dengan kata.

adoiiii....sedih pulak kakCT pepagi ni.

Scarlett O'Hara said...

Geramnya nak peluk-peluk!

ctpayong said...

budak nen ni susah sket nak pelok2...ialah bertandang dah gedabak gitu, mana datangnya manje...

handphone aku xde kompas