Sunday, November 23, 2014

segalanya keranaMu


السلم عليكم ورحمة الله

بِسْــــــــمِ اٌللَّهِ اٌلرَّحْمَنِ اٌلرَّحِيْـــــــــمِ

Sungguh
Engkau tidak hilang
tidak pula pernah menghilang.
Bahkan
Engkau menunggu aku
akrab menghulurkan tanganMu.
Hatiku.
Hatiku yang kelabu.
Sering dan selalu keliru itu
menghalang aku melihatMu

Izinkan aku kembali.
Izinkan aku melihatMu lagi.

آمِـــــــــينْ
آمِـــــــــينْ
آمـــــــــــــــــــــــــــين يارب العَـــالَمِيْن

orangbiasa\dusunkota
Ahad : 23Nov14


Nota untuk diri sendiri;
Harus aku akui. Aku akrab keliru dalam persekitaran yang celaru. Manusia penuh emosi termasuklah aku. Kadang2 dekat. Kadang2 jauh. Sedang Dia tidak pernah berganjak walau seinci. Sebenarnya, akulah yang menzalimi jiwaku sendiri. Sekali lagi terima kasih kerana berikan aku kesempatan ini.

No comments:

handphone aku xde kompas