Thursday, July 14, 2011

rumah siap pahat masih berbunyi.

Bismillahhirrahmannirrahim.

antara dua waktu
alhamdulillah! segalanya telah pun berlalu. segalanya telah pun disampaikan. betul salah cara penyampaian hasrat dan niat masing-masing punya persepsi sendiri. kini sibuk menunding jari, sumpah-seranah serta caci mencaci. biarlah Allah yang tentukan. biarlah Allah yang memberi peringatan.

sambutlah Ramadhan ini dengan hati yang lapang. hanya inilah sahaja yang kita persembahkan untuk-Nya kerana hanya Dia yang mampu menilai serta melihat keikhlasan hamba-Nya.

semoga kita semua beroleh hidayah Allah di Ramadhan yang mulia.

8 comments:

Rosmawati Yusof said...

Aminnn... mudah2an amalan kita dterima Allah subha nahuwataala

Siti Hajar Masri said...

amin..insyaAllah kak..;p

ctpayong said...

@RY - semoga Allah limpahi rahmat-Nya.

Kapten Atok said...

mcm komen isu serius jer ni

hehe

ctpayong said...

@SHM - aminnnn

ghost writer said...

ramadhan adalah masa yang sangat mulia untuk kita merenung kembali apa yang telah kita perbuat.ramadhan mengajar diri kita untuk menahan rasa amarah dan mengeluarkan kata2 kesat.

ctpayong said...

@kapten atok - budaya maki hamun dan sumpah seranah dah menular di blog...kalau dulu di FB aje! benci!

ctpayong said...

@bisk - mudah2an, Allah beri ketenangan di bulan Ramadhan yg mubarak nanti.

handphone aku xde kompas