Tuesday, August 23, 2011

Budak Hitam

Bismillahhirrahmannirrahim.

Sudah agak lama kakCT tak cerita pasal hobby kakCT yang paling indah ini.
Jom kita lihat apa kah bendanya.

owhhh...meowww. ingatkan apa ler tadi.


hitamnya dia!!!
-
-
-
-
-
-
-
aihhh...dia takde mata ke?


ada!....tunggu & lihat.
-
-
-
-
-
-
-
nah...tu dia mata dia.


putih kat hidung tu kira macam tahi lalat la.

10 comments:

Suara Kalbu said...

Alololololo..somelnya dia tido hiihi

ctpayong said...

@SK ) kalau sudi, bolehlah kita berbesan...hihihi

emydiaz3 said...

emy sangat seram bila tengok kucing kaler hitam...terpengaruh dgn cerita2 yang mengaitkan kucing hitam dengan ilmu hitam..heheh anyway..comei mata dia..

Mario said...

hehe...tahi lalat warna putih eh...

Pala Maldini said...

penat benar lagaknya... puasa ye ?

fadzlynniza said...

alin suka kucing tp ta dpt bela punnn. =( alin blik jhor raya ni. umah kak ct d mne ??? hikhik

Tukang Karut said...

ni kalau jumpa malam2 mau terkejut ni tengok mata bersinar2 je tapi tak nampak badan...

RepublicAku said...

seko jer tak bertemankan...

Amri Abd Rani said...

sama kita..peminat kucing, tp kat umah xbela sbb ada baby..org umah xsuka sbb berak merata...kdg berak kat pasu bunga umah org sebelah...boleh bergaduh dibuatnya....hihi

LadyBird said...

walaupun hitam.. tp manis :)

handphone aku xde kompas