Wednesday, July 23, 2014

kisah pagi tadi...

assalamualaikum wbt.

alkisah pagi tadi, satu pengajaran juga peringatan. kelakar ada jugak. terasa macam bangang pun iye...

memang selalu waktu sahur digunakan hingga ke titisan saat terakhir. entah kenapa semalam badan rasa letih semacam. check-back tak pulak sentuh minuman berais. berkemungkinan semalam ke bazaar ramadhan jalan-jalan carik lauk.

ceritanya begini :

dalam pada mamai2 mahu bersahur, nyaris tak berkumor dengan clorox yang disangkakan listerin. entah kenapa dua benda ni aku letakkan bersebelahan.

p/s : tak kalu, beraya di hospital aku tahun ni. syukur alhamdulillah, terhindar dari perkara yang dapat mendatangkan kemudaratan.


p/s : abaikan jenama bahan. ini bukan promosi.

2 comments:

Jomsantaisekejap Jss said...

Listerine tu cuci kuman je kak ct..clorox tu cuci semua sekali dengan gigi2, gusi, lidah..semua..package

Pendekar Berkuda said...

adohai... 4bulan sekali hupdate ke macam mana ni? hahaha..

mohon update lelaju kakak... kalau tidak tak ada lah benda baru kalau datang sini...

handphone aku xde kompas