Saturday, October 1, 2011

Pantang...

Bismillahirrahmanirrahim.

1. Pantang nampak bende baru, mesti dia  yang test dulu....ceit!
-
-
-
ni hah budak ni....mesti dia yang CONQUER dulu.
jeng...jeng...jeng....

ibu belikan untuk kita ke?

2. Pantang nampak tempat bercover!
-
-
-
budak ni memang suka tidor kat tempat gelap.
 nak jugak cuba tu....

ni kita punyalah!

3. pantang nampak baju bersih berlipat.
-
-
-
tinggi mana pun dia mesti naik jugak....grrrrrrrr.
memang cekik darah budak-budak neh...

duduk tempat tinggi lagi best oiiii

7 comments:

ghost writer said...

kucing yang mencuit hati sangat menghiburkan,malah jadi teman bicara tika sunyi.

ctpayong said...

@bisk... : ni semua yg masih bawah umor. yg dah 18x sudah awal pergi bersocial...hihihi

Mario said...

atas kain baju tu mmg terbaik...ekeke

Suara Kalbu said...

Yang atas kain tu kembar Bella hihihihi

ctpayong said...

@Mario : sombong tu sebab tu naik tinggi2...takmo kongsi dengan yang lain-lain. mentang2lah cantik.

ctpayong said...

@SK : ermmm...nama pun Bella.

LadyBird said...

nanti hbs lekat bulu2nye :D..

handphone aku xde kompas