Thursday, July 8, 2010

bila mak mak macam aku layan bola..jerit je lebih!!

pagi ni aku layan bola sampai ke minit terakhir spain kalahkan germany 1 - 0. kesian pulak tengok germany kalah. sepatutnya spain boleh dapat lebih dari satu. banyak chances tapi tak ade rezeki lebih. final si orange lwn. spain. tak sokong mana2 cuma joint the crowd aje buat bising dan tambah-tambah bahan mengutuk. geli hati pun ade jugak bila baca "caci mencaci" kat facebook anak bujang aku.
makanya kenalah berhati-hati apabila semua ramalan si sotong kurita semuanya menjadi. kena beringat, jangan sampai taksub sebab boleh jatuh syirik pulak nanti. nama pun sotong, buat geli-geli aje sudey. si abang netherland. si adek spain. ayah dia orange. aku tunggu, muka sape yg bertukar oren. siapa pun champion aku tetap tumpang tuei punyer.
johor FC kena 4 - 0 dgn terengganu. aku cadangkan tambah "K" kat depan johor FC gerenti porpular seanterio dunia.

p/s - macam mana nak ade pelapis muda bola sepak negara, padang sekolah pun sudah lama tak ade. tak ape lagi kalau drp kaki bangku jadi ulat buku, alhadulillah. ditakuti bertukar menjadi "kutu"..masyaallah..nanghuzubillah.

No comments:

handphone aku xde kompas