Sunday, October 26, 2014

Rekaan Semata-mata



Kes perceraian semakin bertambah. Bila peluang ke dua diberikan namun tidak menampakkan perubahan, akhirnya terpaksa juga ditinggalkan.


Macam-macam gaya tidor ada. Ada yang sopan. Tidak kurang jugak macam tongkang pecah dibadai taufan.


Menjaga hati kawan-kawan bukannya mudah. Simpan punya simpan adakalanya kawan-kawan perasan yang kita memang tunggu masa nak ketawakan...kahkahkahkah (dah lama pendam perasaan bro).


Yang ini tidak boleh banyak ulasan. What can I say to Johor DT haters. Doa kalian kadang-kadang menyumbang semangat dan kekuatan berpasukan Harimau Selatan.


Ustaz pesan jauhkan dari perasaan buruk sangka. Mereka sedang bergurau-senda diedit jadi cerita sebaliknya. Itu fitnah namanya.


Sering kita lihat kanak-kanak ketawa tanpa faham biji butir apa yang menyebabkan mereka sedemikian rupa. Agak-agaknya mungkin juga seperti caption yang tertera...


Jangan nak memandai-mandai. Orang dewasa ini memang pandai dan ikut suka-suka buat cerita. Adoiiiii...tak takut dosa ape?.


Ketawa...ketawa jugak. Lawak...lawak jugak. Tapi yang ni kalau kena, kenalah bayar sendiri. Tapi anehnya, suka bebeno main sorok-sorok buat speed trap.

Dalam lawak ada cerita. Dalam cerita ada nasihat. Dalam berkata-kata mungkin ada terkasar bahasa dan ada hati yang terasa & terluka. Akhir kata maaf ku pintu sebab bukannya aku sengaja.

4 comments:

meowwmania said...

ahaha best best!

cecomel gambar2nya

Selipar Putus said...

hakhak lawak la.. cecomellll je sume tu kak.. :D

sud@is said...

Tq Kak CT ,Pesanan bergambar seronok baca lain kali boleh buat lagi sungguh tak jemu...`Membongak' tu apa Kak CT

Boleh jadi motivasi diri

ctpayong said...

assalam sud@is

membongak tu maksudnya bohong atau temberang.

handphone aku xde kompas