Thursday, May 27, 2010

hey ladies

when you are right nobody remember...
and when you are wrong nobody forget.

sms si suami : Semakin hari aku bertambah keliru. Mampukah aku memadamkan sama sekali penceritaan mu sebelum ini, bagaimana harus aku mentafsirkan penceritaan mu selepas ini? Adakah dgn zikir dan kitab itu satu jaminan tiada kemungkaran berlaku? Namun sejarah telah memberitahu.

sms si isteri : Aku mohon jutaan maaf jika nota ini mengganggumu juga kehadiranku di rumah ini menyakitkan mata & hatimu. Aku sedar kini siapa aku di mata & di hatimu. Maafkan aku kerana aku tidak pernah merancang utk lakukan kesilapan tapi engkau juga adalah antara penyumbang sehingga aku tersasar begini. Once again, maafkan aku...maafkan aku.

aku bingong nak tolong tenangkan si isteri ini. paling tepat aku katakan supaya dia terus bersabar. aku katakan lagi kpdnya bahawa Allah swt nilai niatnya dan bukan perbuatannya dan syaitan itu telah berikrar mahu terus memesongkan niat yang baik umat Muhammad SAW hingga akhir zaman. bila lihat dia senyum, aku jugak turut dapat senyum.

2 comments:

myQza said...

bila mahu bantu org, kita sendiri terasa beban di atas bahu selagi tak dapat tolong selesaikan

ctpayong said...

ted -> memberi ini adalah satu sikap yg membahagiakan orang lain hatta diri sendiri juga.

handphone aku xde kompas