Tuesday, October 5, 2010

gelagat si kucing

assalamualaikum wrt.
bismillahirrahmanirrahim.

hari ini terlebih rajin pulak. rajin tangan mahu menekan keyboard. otak yang sejak pagi tadi enggan berfikir, sekarang berlumba-lumba mengeluarkan idea. maka dengan pantasnya jari jemariku menari. haishhh..sudah bercampur puisi pulak.

dari awal pagi hujan telah mula membasahi bumi. entah kenapa kepala sakit macam tidak kena cara. malas rasanya mahu ambil p@*#&ol lagi. banyak buruk dari baiknya. mahu pejamkan mata macam sudah terlebih-lebih tidornya. tapi bila lihat kucing mucing aku tidur lena jadi jealous pun ada. eaiii...selalunya waktu-waktu padi begini kucing mucing ini punyalah aktif hinggakan terkadang kala jeritan suaraku bertukar menjadi jeritan tarzan. waktu itu kucing mucing ini berhentilah seketika daripada aktiviti mengoyak-ngoyakkan akbar lama yang sedang aku kumpul untuk dijual. RM15 hingga RM20 ringgit dapat jugak aku guna untuk beli makanan kucing mucing aku.

oooohhh...padanlah semua kurang aktif, cuaca sejuk sebab hujan lebat. dengan pantasnya aku pun mulalah clack click gambar dia orang sebab selalunya memang payah mahu habiskan sessi photography ni.

1. si dot yang penakut.
tidak friendly lansung.


 2. si kim jinak-jinak merpati
nampak manja, datang dekat lari.
3. si bella yang glamour
sejak tahu bella namanya, manja gile
 betul tak bella ida sama macam bella ibu?

4. si kunchup@kunchoro
manja tak agak-agak.
1, 2 & 3 adalah adik beradik satu mak lain bapak...huhu. si kunchup@kunchoro anak kutip kesayangan hubby aku sebab namanya pun hubby yang beri. greymoon, mak kepada budak 1,2 & 3 ntah tidur di mana. walau sudah beranak 3, greymoon masih lagi trang tang tang...pewitttt.

p/s : sayang mereka macam anak sendiri. sendiri sakit malas ke klinik kalau mereka yang sakit, penat pun aku start kereta. kata orang mereka antara binatang kesayangan nabi saw. oleh itu kita juga patut sayangi mereka.

wallahu'alam.


5 comments:

Suara Kalbu said...

Ibuuuu...

Bella kiter sama lah ...

Mario said...

suka kat bella...cun

Solihin Zubir said...

sy ada kucing jantan 3 warna..

ctpayong said...

solihin..cuba check betol2..hehehe

Selipar Putus said...

shOmel nyew.. suke kuceng.. nme kuceng Owg erra fazira.. tp kalO ckp, sume Owg x caye.. adk yg ltak nme tu.. huk3

handphone aku xde kompas