Monday, October 4, 2010

ubat & ubat duka lara.

janganlah sedih...

assalamualaikum
bismillahirrahmanirrahim

1. aku juga kerap telan benda ini. itulah yang paling mudah bila sakit kepala. tapi bila dapat info ini aku terkedu. allahuakbar, yang aku fikir selama ini meredakan rupa-rupanya membawa implikasi buruk pada kesihatan. jom kita terjah di sini untuk info yang lebih panjang lebar : panadol

2. hari ini semacam aje rasa. sebenarnya macam-macam rasa ada. paling tidak aku gemari apabila otak lansung tidak mahu berfikir. semua soalan akan ada 2 jawapan sahaja iaitu ya  / tidak. lecehlah monday blues ni. tiba-tiba hati rasa nak layan entrry-entry dari kawan-kawan blogger. terima kasih pada entry yang mengembalikan "mood" aku hari ini. maaf aku tidak dapat link. tapi cuba browse entry inilah budak-budak oleh azuin at warna-warna hidup

3. kepada anakku : ida  harus senyum bila baca "inilah budak-budak"....ini bella ibu 
serupa tak dengan bella ida

banyak yang mahu aku tulis tapi tiada berkesempatan waktu. maafkan aku.

4 comments:

Solihin Zubir said...

huhu.. tak sangka kan yang panadol tu sbnarnya soft killer.. huhu..

Suara Kalbu said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. dok sangka Bella ada kembar hikhikhikhik

ctpayong said...

>>soihin..sebenarnya tahu cuma dia mild pain killer tapi ngeri gak site effect dia tu

ctpayong said...

>> ida..kan ibu dah kata sama nama dan sama kaler.

handphone aku xde kompas