Tuesday, September 28, 2010

aku redha.

assalamualaikum wrt.
bismillahirrahmanirrahim.
kepada-Nya lah sebaik-baik tempat kembali.
google pic.

tidak banyak yang dapat aku coretkan di sini. sedih masih lagi kejam, mencengkam jiwa dan rasa walau aku redha atas ketentuan Allah SWT. aku ingin sekali mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan dari kawan-kawan. aku juga mohom maaf sekiranya tidak dapat memberitahu tentang pemergian ayahandaku kepada semua.

al-fatihah semoga ayahandaku ditempatkan di kalangan insan yang beriman. puisi untuk ayah

ayahandaku, hj arshad bin said telah menghembuskan nafasnya buat kali terakhir pada jam 2.42 petang semalam (isnin), 27/9/2010 bersamaan 19/syawal/1431. telah pun selamat kami sempurnakan jam 10.00 pagi tadi (selasa) di tanah perkuburan bukit alif, tampoi, johor bahru, johor. semoga rohnya dicucuri rahmat. amin.

wallahu'alam.

10 comments:

Mario said...

al-Fatihah...semoga rohnya ditempatkan bersama2 orang yg beriman

Solihin Zubir said...

Salam Takziah..
Sy pun turut bersimpati di atas pemergian ayah anda..
harap tabah menerima ujian ini..
setiap yg hidup pasti akan kembali..
kita yg masih hidup ni, mesti terus melangkah ke hadapan..
smoga roh Allahyarham sentiasa dipayungi rahmat Allah dan ditempatkan bersama org2 yg beriman.. InsyaAllah.. Amin..
Al-Fatihah...

azuin said...

salam takziah....
moga rohnya tenang disana...
kuatkan smgat ye....
kalau bleh tau,arwah sakit ke?

Selipar Putus said...

salam takziah kak ct..
arap tabah n redha ngan dugaan ni..
smOge arwah d tmpatkn d klangan Org yg briman.. amiin~

~senyum.... :)~

ctpayong said...

assalamualaikum
salam kepada kalian di atas. terima kasih atas ucap takziah dan sokongan semua.

info :
allahyarham sakit jantung & diabetes tetapi alhamdulillah pemergiannya kerana uzur tua...umur bonus 80 tahun.

al-fatihah.

yebbit + . + said...

alfatihah~

ctpayong said...

terima kasih yebbit

n@jwamz said...

takziah buat akak sekeluarga...
al-fatihah...
moga Allah menempatkan allahyarham di kalangan hamba yg dikasihiNya....:)

ctpayong said...

terima kasih..rase cam baru je happy ngan dia masa raya..skang dia dah takde...

anyway thnx n@jwams..ape ke payahnye nak sebut nama kamu ni heee

Sue said...

Takziah dan Al-Fatihah untuk ayahanda akak, Semoga rohya dicucuri rahmat.

handphone aku xde kompas