Thursday, February 10, 2011

Janji - Wajib ditepati.

jadi, jangan suka berjanji. janji membawa akibat jikalau tidak ditepati.

bismillahirahmanirahim.

empunya diri, tokey blog ini pun tidaklah tagih janji tapi bila berjanji wajib ditepati. jadi sebagai memenuhi janji, aku buat entri santai ini.
sila baca caption di bawah pic ini.
aku bukan promoter tapi iklan ini comel gila!
oklah, hutang sudah langsai. santai tak entri aku kali ini. santai kan. cakaplah santai. cakaplah! cakaplah!
hish kak ct ni, paksa-paksa orang pulak.

aku sangat terkejut bila blog miskin lagi hina macam blog aku ini di tag oleh blogger yang ramai pengikutnya. Gong Xi Pah Chai aku ucapkan kepadanya. kak ct oh kak ct say thank you. itu ucapan untuk CNY.


kak ct : bego aku nih. Ya Allah, selamatkan aku dari penyakit 'mudah lupa' ini, ameen.

10 comments:

Sasa Al-Sharif said...

aku bingung

Encik MamaT said...

untuk apa tu kak ct?.. tolong iklankan ke.. hehe...

ctpayong said...

@sasa : e'eh, baru minta satu header for FOC udah bingung. kedekut punya sasa.

@encik mamat : hish takde kuasa nak tolong mereka. mereka dah kaya.

si renab tu, ada ke patut ditariknya ekor si rimau tu. kena ngeb free sesaja. eh sedap jugak burger kelinchi (arnab).

ghost writer said...

lamanya tak buat entry ye kak ct..rindu nak membaca.

blog nih diperkayakan dengan kata-kata dan mesej...bukan kosong.

ctpayong said...

@GW : macam yg kak ct kata, jangan lupe berpesan. jangan lihat kosong. ketawa mesti bersebab.

Amri Abd Rani said...

janji kne tepati,
sebab mati itu pasti...

ctpayong said...

@pakwi...salam

betol tu. xmo bahu senget ke kiri. paling kurang seimbang.

jomsantaisekejap said...

Tq for the entry. Ingatan dan pendirian kak ct tu amat2 di hargai dan di hormati...sebab tulah kak ct berhak dapat award tu :-)
Blog yang baik bukan di nilai dari segi bilangan followernya tetapi isi kandungan, nilai blog, personaliti tuan punya blog, entry yang berguna dan macam2 lagi...itu semua ada di blog kak ct ni..:-)
Terlebih ke sy puji ni? :-)

Salam santai dan keep in touch

ctpayong said...

jomsantaisekejap

salam.

ke blog kamu bukan sekadar menyinggah aje. terkadang sengeh sendiri.

rasa ramai yang perasan kak ct senyum sorang2 bila nyinggah ke tempat kamu.

puji lebih nampak! ada udang dlm mee ke?

LadyBird said...

x suke org mungkir janji..
tp kdg2 kite terpaksa mungkir janji.. :(..

handphone aku xde kompas