Thursday, November 25, 2010

bosan

bismilahirrahmanirrahim.
hari ini hampir tidak dapat senyum. apa lagi untuk ketawa. aku tidak suka dilingkari situasi ini. bosan dan tertekan. penat dan lemas. Ya Rabbi, berilah aku sedikit kesabaran mengatasi saat ini. tidak gemar menunggu dan menanti. apatah lagi berhadapan dengan orang yang mudah mungkir janji.
thank you google
Subuh sampai Duha sampai Zohor. senyap tanpa berita tanpa cerita. masa lewati waktu. hingga Asar satu apa pun tiada khabar yang aku dengar. hati sudah malas. harap jangan sampai panas. takut jadi ganas.
thank you google
aku hantar sms :
tunggu punya tunggu punya tunggu..bila la..sampai dah hilang excitement..kenapalah selalu sangkarkan saya pada waktu dan keadaan...

diam.
tidak mengharapkan balasan.
takut hampa.
sudah biasa.
hampa.
thank you google
sms aku berbalas. tidak perlu aku tulis dan ulas di sini. seperti selalu salah itu memang menjadi milikku.

sinopsis : penantian itu "bosan"

p/s : kendati aku yang harus beralah, apakah aku yang bersalah?

15 comments:

Fello Ariza said...

ayoyo...

nape kak?

huhu

Suara Kalbu said...

Ibu..naper ni ?
Sapa yang buat ibu ni ?

ctpayong said...

> fell : graph sabar menurun!

ctpayong said...

> suara kalbu : kadang2 terperangkap juga dalam situasi ini. tidak apa2 nanti slowly akan baik sendiri.

biskut said...

Ah,penantian selalu buat hati jadi cemas,cuak...tapi tetap mau tunggu jugak.

Encik MamaT said...

sabaq cik ct... kadang orang ingin menutup kesalahan sendiri dengan menyalahkan orang lain... :)

kakchik@ella said...

saya blh rasa kak. sbb saya selalu kena camtu. hehe ..

Mario said...

sabarjela sis...beralah tak semestinya bersalah...

Nasz said...

Penantian memang suatu penyiksaan. Haishh biasalah tu. Sabarlah. (:

Pala Maldini said...

coobaaann...

"Ujian itu adalah untuk orang2 yang mampu mengharunginya.."

Sasa Al-Sharif said...

tenang saja. pandai la aku berkata.. aku pun bosan jugak.. haha.. baru aja bangun dari tido terus dtg sini

Selipar Putus said...

kak ct tak bersalah.. sy yg bersalah.. hekhek

Khairy said...

peh..busan betol ko ni...tapi bosan2 pun boleh pulak berblog ye...hehe isi masa lapang kan...hoho

biskut said...

menunggu kasih terlalu lama membuatkan sayang semakin berkurangan.

azzey said...

ctpayong: lagi2 klu menanti sesuatu yg x pasti kannnn....

handphone aku xde kompas