Tuesday, June 1, 2010

facebook & israel...betul ke?

Israel bunuh aktivis misi Gaza - 2010/06/01

Komando Yahudi gempur enam kapal bantuan bawa bekalan kemanusiaan - gambar Berita Harian Online.

Ya, perhatian kepada rakyat Malaysia yang masih menggunakan Facebook, silalah delete akaun anda kerana Facebook adalah penyumbang terbesar kepada subsidi bekalan peluru Israel Durjana setiap kali anda klik mouse di setiap ikon facebook anda/org lain, harap maklum penulis Draconian.

-> anehnya untuk mendapat maklum balas tentang kemarahan rakyat kerana serangan ini juga terpaksa menggunakan id facebook. malah si penulis juga menggunakan id facebook beliau untuk memberitahu maklumat ini, ape pun jika benar dakwaan beliau, kita harus beri kredit kepada Draconian.

-> kalau benarlah bagai dakwaan Draconian, nampaknya samada kita tidak tahu dan tidak sengaja atau dengan sengaja kalau kita tahu, mungkin juga sengaja tidak mahu ambil tahu kerena trend, kita telah pun meyumbang kepada memperhebatkan angkatan tentera israel.

-> kepada sesiapa yg arif di dalam hal-hal ini harap dapat memberi maklumbalas dengan kadar segera kepada umum. ini juga menjadi sumbangan paling sedikit daripada kita kalau dapat memberi jawapan yg tepat dan terus dihebahkan.

1 comment:

myQza said...

semoga mujahid kiat semua selamat ke gaza

handphone aku xde kompas