Monday, August 16, 2010

dari balcony rumahku...subhanallah!

assalamualaikum
bismillah...

cepat-cepat aku capai beg, selak punya selak baru aku teringat, aku tertinggal kamera di atas meja makan sebelum keluar tadi. ahhh...miss lagi nak rakam awan mega yang menandakan telah masok waktu maghrib. ishhh...maghrib masih di jalan lagi.
sampai saje di rumah, aku terus capai "buah hatiku" dan terus klik...klik...klik. baru lima kali klik, aku sudah kena templak. "maghrib singkat, sholat dulu!", kata suamiku. tepat sekali katanya, aku termalu sendiri.
awan mega yang hampir hilang.

tidak aku sangka...cantik jugak scenery dari balcony rumahku.
kelihatan rumah jiran kiri kanan dan seberang jalan.
ramai lagi yang masih menggunakan khidmat "arial" untuk dapat siaran.
aduhai lampu...aku kena sholat dulu.
selesai sholat, aku terus tengok semula apa yang sempat aku klik sebentar tadi..oh....oooo cantik jugak dalam hatiku berkata.

sekian dulu...wassalam.

No comments:

handphone aku xde kompas