Sunday, August 15, 2010

panorama pada satu pagi dari aras 30 hotel...

assalamualaikum.
bismillah...
aku bangun untuk menunaikan sholat subuh. hawadingin bilik aku matikan kerana sejuknya terasa sampai ke tulang. ambil wuduk pun dengan air panas. selesai berbicara dengan Allah SWT, aku lantas mencapai kamera cikaiku untuk merakamkan suasana pagi itu...
Pukul 6.53 pagi waktu Malaysia
Pukul 6.54 pagi waktu Malaysia 
Pukul 6.58 pagi waktu Malaysia
Pukul 7.01 pagi waktu Malaysia
Pukul 7.12 pagi waktu Malaysia
Pukul 7.22 pagi waktu Malaysia 
Pukul 7.27 pagi waktu Malaysia
Pukul 8.02 pagi waktu Malaysia 
berkata di dalam hatiku...nak minta hubby belikan kamera yang canggih sedikit supaya aku dapat rakamkan suasana yang dapat mendekatkan hati dan jiwaku kepada pencipta alam ini.

p/s : lately, photography become my great hobby...

No comments:

handphone aku xde kompas