Sunday, August 8, 2010

bukan penat rewang tapi...

sudah 1.30 tgh. masih lagi di bangi, meraikan majlis persandingan cucu saudara. perghhh..cucu saudara ea..sudah tua rupanya aku. sudah ade cucu yg sudah berkahwin. langit mendung tapi hujan tidak turun-turun. adoii, kalau sekarang belum bergerak balik, pukul berapa pulak sampai JB. kesian meow2 aku yang aku tinggalkan di rumah. makannya, minumnya dan lain-lain yang berkaitan dengannya.
sebenarnya penat, tapi bukannya penat rewang, penat membeli membelah di KL. urghh..puasa tidak lagi, baju raya yg disibukkannya. ape-ape pun, puas hati so call shoping di KL ni. banyak choices dan harga pun affordable. kalau di JB, minta maaf ajelah jawabnya. bagus jugak beli awal-awal, bulan ramadhan sudah tidak kecoh-kecoh. kalau ikutkan hati, malas mahu beli baju untuk raya sebab baju raya tahun2 sudah satu almari masih elok-elok belaka. tapi sudah resmi manusia, hari raya paling kurang pun mesti mahu ade satu baju baru.
11/08/2010 sudah mula ramadhan. bulan puasa sebenarnya bukan kurang makan tapi kurang tidor. anak-anak aku mana boleh tidak bersahor, mahu kebelai nak tunggu berbuka.

p/s : semoga kaki aku yang terseliuh ini cepat semboh. susah jugak mahu sholat taraweh gayanya begini. insyaallah. Allah tunaikan permintaan aku ini.

1 comment:

ctpayong said...

alhamdulillah aku sekeluarga selamat sampai di rumah jam 9.30 mlm. puak2 jantan tu terus tengok chelsea vs man u, grrr.

handphone aku xde kompas